در حالی که رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن ایران ضربه ی پنالتی مهاجم مراکشی تیم النصر را مهار کرده بود، داور پشت دروازه به داور وسط اعلام کرد که این گلر مرتکب خطا شده و باید پنالتی تکرار شود. در ضربه ی تکراری توپ وارد دروازه نماینده ی ایران شد تا بازی به تساوی کشیده شود اما این پایان کار نبود و شاگردان منصوریان دقایق پایانی گل سوم و پیروزی بخش را به ثمر رساندند.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، هفته ی دوم لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز (دوشنبه) آغاز شد که از گروه اول، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نماینده فوتبال ایران ساعت 19:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی امارات به مصاف تیم النصر عربستان رفت که در نهایت این دیدار با پیروزی 3 بر2  نماینده ی کشورمان به پایان رسید.
 
ترکیب ذوب آهن ایران:
محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده،میلاد فخرالدینی،حمید ملکی،حمید بوحمدان،قاسم حدادی‌فر(66- محمدزبیر نیک‌نفس)،علیرضا چراغعلی(84-مهران درخشان مهر)،سید محمدرضا حسینی،محمدرضا عباسی(72- امیرارسلان مطهری) و کریستین اوساگوآنا
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
ترکیب النصر عربستان
برد جونز، عبدالله مادو،عمر هوساوی، سلطان الغنم، عود خمیس، عبدالعزیز الجبرین(74- نواف الفرشان)،عبدالله الخیبری، حامد المنصور(81-فراس البوریکان)،عبدالله السالم(86-عبدالرحمان العبید)،جولیانو و عبدالرزاق حمدالله
سرمربی: روی ویتوریا

اخطار: میلاد فخرالدینی و رشید مظاهری از ذوب آهن
اخراج: وحید محمدزاده(2 کارت زرد) دقیقه 95
 
شرح گلها:
النصر یک – ذوب آهن صفر: حرکت بازیکن النصر از سمت چپ دفاع ذوب آهن با پاس به جلو همراه بود که دقیقه ی 6 جولیانو در همان تیر اول توپ را قطع کرد و مظاهری از زاویه بسته گل خورد تا تیم حریف پیش بیافتد.

النصر یک-ذوب آهن یک: دقیقه 30 سانتر زیبای حسینی از سمت راست دروازه ی النصر با ضربه ی سر زیبای نژادمهدی به گل اول و تساوی بخش ذوب آهن تبدیل شد.

النصر یک-ذوب آهن 2: دقیقه 39 پرتاب اوت بلند از سمت راست زمین النصر عربستان توسط سید محمد حسینی را مدافع حریف نتوانست دفع کند و وحید محمدزاده مدافع پیش تاخته ی ذوب گل دوم را با پای چپ از زاویه بسته به ثمر رساند.

النصر 2-ذوب آهن 2: حرکت در عمق مهاجم مراکشی النصر با خطای رشید مظاهری همراه شد و داور اعلام پنالتی کرد. عبدالرزاق حمدالله  ضربه پنالتی را زد اما رشید مظاهری آن را به زیبایی مهار کرد. این پایان کار نبود و داور پشت دروازه حرکت دروازه بان ذوب را خطا تشخیص داد و پنالتی تکرار شد. این بار حمدالله ضربه ی پنالتی خود را برخلاف حرکت مظاهری تبدیل گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

النصر 2-ذوب آهن 3: در حالی که بازی روبه پایان بود، تیم ذوب آهن از سمت چپ دروازه ی حریف با پرتاب اوت بلند صاحب موقعیت شد که ارسلان مطهری دقیقه 90 با ضربه ی سر گل پیروزی بخش شاگردان منصوریان را به ثمر رساند.
 
شرح نیمه ی اول:
ذوب آهن نیمه ی اول را خوب شروع نکرد و اولین حمله ی نصف و نیمه ی حریف در دقیقه 6 به گل اول تبدیل شد. شاگردان منصوریان بعد از دریافت این گل زودهنگام کمی سردرگم بازی می کردند و در این بین چند موقعیت دیگر هم النصری ها روی دروازه ی نماینده ی ایران بوجود آوردند که با هوشیاری مدافعان و رشید مظاهری سنگربان تیم، اختلاف به 2 گل نرسید.
 
بعد از دقیقه ی 20 این شاگردان منصوریان بودند که خود را در زمین پیدا کردند و رفته رفته بر توپ و حریف مسلط شدند. این تسلط بالاخره دقیقه 30 جواب داد و ذوب به گل تساوی رسید.
ذوبی ها بعد از گل روحیه گرفتند و با حملات مستمر روی دروازه ی حریف خطرناک ظاهر شدند. تیم النصر هم موقعیت هایی در ضد حملات به دست آورد که با درخشش مظاهری و مدافعان ذوب راهی به دروازه پیدا نکرد.
 
شاگردان منصوریان 9 دقیقه بعد یعنی دقیقه 39 بازهم با حملاتی که داشتند موقعیت گل ایجاد کردند و موفق شدند از حریف خود پیش بیافتند. در ادامه تیم النصر برای جبران گل خورده هرچقدر تلاش کرد موفق به بازکردن دروازه ی ذوب نشد و نیمه ی اول با برتری نماینده ی ایران به پایان رسید.
 
شرح نیمه ی دوم:
 
با شروع نیمه ی دوم انتظار می رفت النصری ها برای جبران حملات زیادی روی دروازه ی ذوب طراحی کنند اما اولین موقعیت این نیمه را شاگردان منصوریان توسط اوساگونا در یک فرصت طلایی از دست دادند.
 
در ادامه النصری ها کار را در دست گرفتند و دقیقه 56 روی حرکت در عمق مهاجم مراکشی، رشید مظاهری مرتکب خطای پنالتی شد. عبدالرزاق حمدالله پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما رشید مظاهری توپ را گرفت. داور پشت خط مهار ضربه را خطا تشخیص داد و داور وسط پنالتی را تکرار کرد. در ضربه ی تکراری مهاجم مراکشی دروازه را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
 
بازهم النصری ها بعد از به تساوی کشاندن بازی، حمله کردند و دقیقه 64 مهاجم مراکشی این تیم با حرکت تکنیکی صاحب موقعیت گل شد که شوت زمینی و پای چپ این بازیکن را مظاهری به خوبی دفع کرد.
 
ذوبی ها که نمی خواستند قافیه را ببازند، دست به حمله زدند و با در اختیار گرفتن توپ، بازی را به تعادل کشیدند. در جنگ هافبک ها دو تیم با پرس شدید سعی در خراب کردن بازیسازی تیم مقابل داشتند و کمتر توپ به سمت دروازه ی دو تیم می رفت.
 
در ادامه دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل داشتند تا اینکه دقیقه 88 بازهم النصری ها روی بی احتیاطی مدافعان ذوب صاحب پنالتی شدند. این بار هم عبدالرزاق حمدالله پشت ضربه ی پنالتی قرار گرفت و در حال که می توانست دقایق پایانی پیروزی را برای تیم خود رقم بزند، ضربه ی پنالتی خود را به بیرون زد.
 
تیم ذوب آهن در بازگشت این توپ بود که به اوت دستی رسید و با پرتاب این اوت بود که ارسلان مطهری گل سوم و برتری نماینده ی ایران را رقم زد.
 
تیم النصر دقیقه 93 یک موقعیت عالی را برای به تساوی کشاندن بازی به دست آورد اما خوشبختانه توپ روی پای مهاجمشان ننشست و ضربه ی آنها به شکل خطرناکی از کنار دروازه ی مظاهری به بیرون رفت.
 
گفتنی است؛ در دیگر دیدار این گروه، تیم الزورای عراق با 5 گل تیم الوصل امارات را در هم کوبید.

به این ترتیب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با این پیروزی به همراه الزورا 4 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده ی عراق در رده ی دوم قرار گرفت. تیم های الوصل با 3 و النصر بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.
 
سید مجتبی سیدی